Info om oss två!

TJENARE!
 
Ser att du har hittat hit, vad roligt!
 
Lite info om oss: Vi är två tjejer på 13 snart 14 sommrar. Vi har kännt varandra sen första dagen på dagis och har hållit i varandra sen dess. Vi bor i stockholm eller ja ungerfär 15 utanför i  Täby. Vi går i samma klass och har gjort det sen dagis. Vi är ofta med varandra på fritiden och i skolan när vi inte sportar.
 
VENDELA: Jag drar en liten kortis:
Jag har precis fått reda på att jag har dyselexi så ursäkta min stavning. På fritiden så spelar jag innebandy,är med kompisar och fotar.
 
JULIA: Som ni precis läste har Vendela dyselexi och det har även jag, så ni får ursäkta om vi skriver fel.
På fritiden så går jag på teater, är med mina kopisar och mycket mer.
 
 
Om oss båda: Vi båda gillar mode, skönhet, shopping, fota och mer så vi har nästa samma intressen.
 
Det blev ett ganska kort inlägg men hoppas att ni gillar det ändå.
 
Puss o kram
 
 
 

Kommentera här: